.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاليباف: سياسي‌كاري در شورا مانع خدمت به مردم مي‌شود‌

شهردار تهران گفت: مجموعه شورا و شهرداري بايد از جناح بندي‌هاي سياسي فاصله بگيرند، زيرا سياسي‌كاري در شورا مانع خدمت به مردم مي‌شود.

محمد‌باقر قاليباف عصر پنجشنبه در جمع اعضاي شوراهاي اسلامي استان گلستان در تالار شوراي شهر گرگان اظهار داشت: همدلي و همراهي بين اعضاي شورا و شهردار براي پيشبرد امور شهر يك امر اجتناب‌ناپذير است.
وي با بيان اينكه اختلاف سليقه با تنش و جدل متفاوت است، گفت: در بسياري از موارد وجود اختلاف سليقه باعث پيشرفت امور مي شود، اما جدل و تنش يك حركت نابخشودني است.
قاليباف با اشاره به اينكه شوراهاي اسلامي به منزله ريشه شهرداري‌ها محسوب مي‌شوند، گفت: عملكرد هيچ شهرداري نبايد باعث شود كه ريشه نابود شود.
شهردار تهران بر تغيير رويكرد سنتي برخي از شهرداري‌ها تاكيد كرد و گفت: يك شهرداري موفق بايد سهم خود را از اقتصاد شهر تعيين كند.
قاليباف با بيان اينكه شهرداري يك سازمان خدماتي نيست، تصريح كرد: امروزه شهرداري يك نهاد اجتماعي است و مردم همه خواسته‌هاي فرهنگي و اجتماعي خود را از آن طلب مي‌كنند.
وي بر لزوم تغيير ذهنيت برداشت برخي از افراد جامعه در خصوص وظائف شهرداري‌ها تاكيد كرد و گفت: برخي از افراد به شهرداري به عنوان يك دستگاه دريافت كننده عوارض و نوسازي مي نگرند، درحالي كه شهرداري درصدد فراهم كردن آسايش و رفاه مردم است.
شهردار تهران بالا بردن سطح آگاهي مردم را امري ضروري در پيشرفت جامعه عنوان كرد و افزود: اگر شهروندان با حقوق خود آشنا شوند ضمن مطالبه خواسته‌هايشان به وظايف خود در قبال شهر نيز عمل مي‌كنند.
وي با انتقاد از طرح گرفتن مديريت واحد شهري از شهرداري و شورا گفت: دولت با پرداخت يارانه و در بخش آب و برق و گاز با مشكلات مختلفي مواجه است و فكر مي‌كنم بهتر است قوه مقننه و مجريه بخشي از اختيارات خود در مقياس محلي را به شوراها واگذار كند.
شهردار تهران از آمادگي شهرداري تهران براي تبادل تجربه و آموزش شهرداران شهرهاي مختلف خبر داد و گفت: شهرداري تهران بدون هيچ هزينه‌اي و ضمن تامين مكان اسكان، آمادگي انتقال تجربيات خود به شهرداران سراسر كشور را دارد.
وي در پايان دفاع از جمهوري اسلامي را فراتر از يك شعار اعلام كرد و اظهار داشت: همه وظيفه داريم در راستاي معرفي دستاوردهاي نظام و بيان كارآمدي‌هاي آن تلاش كنيم. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.